Асноўная дакументацыя педагагічных работнікаў устаноў дашкольнай адукацыі
(Выпіска з інструктыўна-метадычнага пісьма да 2017/2018 навучальнага года)
Дакументацыя музычнага кіраўніка:
- План рэалізацыі адукацыйнага працэсу з выхаванцамі.
- План правядзення забавак.
Структурныя кампаненты плана:
- Задачы дзейнасці ўстановы адукацыі на навучальны год.
- Навукова-метадычнае забеспячэнне.
- Узаемадзеянне з сем'ямі выхаванцаў.
- Індывідуальная праца з выхаванцамі.
- Спецыяльна арганізаваная дзейнасць, рэгламентаваная тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі (гульня, занятак).
- Узаемадзеянне з педагогамі.
Дакументацыя кіраўніка фізічнага выхавання:
- План рэалізацыі адукацыйнага працэсу з выхаванцамі.
- Планы правядзення фізкультурных вольнага часу (святаў, дзён здароўя).
Структурныя кампаненты плана:
- Задачы дзейнасці ўстановы адукацыі на навучальны год.
- Навукова-метадычнае забеспячэнне.
- Узаемадзеянне з сем'ямі выхаванцаў.
- Індывідуальная праца з выхаванцамі.
- Спецыяльна арганізаваная дзейнасць, рэгламентаваная тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі (гульня, занятак).
- Узаемадзеянне з педагогамі.
Дакументацыя педагога-псіхолага ўстановы дашкольнай адукацыі:
- План работы педагога-псіхолага на год.
- Графік работы педагога-псіхолага.
- Сацыяльна-педагагічная характарыстыка ўстановы дашкольнай адукацыі.
- Матэрыялы па арганізацыі і аказанні дапамогі выхаванцам, іх законным прадстаўнікам (мерапрыемствы па працы з сям'ёй, псіхадыягнастычныя матэрыялы, акты абследавання ўмоў жыцця і выхавання выхаванцаў і інш.).
- Справаздачы і аналітычныя матэрыялы аб рэалізацыі мерапрыемстваў па аказанні псіхалагічнай дапамогі выхаванцам, абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, прызнаных маюць патрэбу ў дзяржаўнай абароне.
- Аналітычны справаздачу аб рабоце за год.
- Часопіс уліку кансультацый удзельнікаў адукацыйнага працэсу.
Дакументацыя выхавальніка дашкольнай адукацыі:
- План рэалізацыі адукацыйнага працэсу з выхаванцамі.
- Пратаколы бацькоўскіх сходаў.
- Табель уліку штодзённай наведвальнасці выхаванцамі ўстановы дашкольнай адукацыі.
- Звесткі пра бацькоў і выхаванцаў.
- Схема рассаджвання выхаванцаў групы падчас арганізацыі рэжымных працэсаў і адукацыйнага працэсу.
Патрабаванні да планаў рэалізацыі адукацыйнага працэсу:
- Адлюстраванне ў плане прынцыпаў і зместу вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі.
- Мэтанакіраванасць і канкрэтнасць адукацыйных задач.
- Рэальнасць выканання, ўлік узроставых і індывідуальных асаблівасцяў дзяцей, ўзроўню іх падрыхтаванасці і ўмоў жыцця і г. д.
- Ўлік умоў функцыянавання і рэжыму дашкольнай установы.
- Спалучэнне перспектыўнасці і актуальнасці вызначаных напрамкаў работы.
- Пераемнасць, сістэматычнасць і паслядоўнасць.
- Аптымальнае спалучэнне задач навучання і арганізацыі дзейнасці дзяцей.
- Сцісласць плана, яго кампактнасць, гнуткасць.
- Дэталізацыя плана ў залежнасці ад адукацыі, педагагічнага вопыту. і індывідуальнага стылю дзейнасці педагога.
- Адзінства педагагічнага кіраўніцтва і актыўнасці выхаванцаў.
- Права выбару найбольш аптымальнай і зручнай формы плана - за педагогам.
- Ўзгодненасць плана з дзейнасцю дашкольнай установы.