Асноўная дакументацыя педагагічных работнікаў устаноў дашкольнай адукацыі

(Выпіска з інструктыўна-метадычнага пісьма да 2017/2018 навучальнага года)

Дакументацыя музычнага кіраўніка:

  • План рэалізацыі адукацыйнага працэсу з выхаванцамі.
  • План правядзення забавак.

Структурныя кампаненты плана:

  1. Задачы дзейнасці ўстановы адукацыі на навучальны год.
  2. Навукова-метадычнае забеспячэнне.
  3. Узаемадзеянне з сем'ямі выхаванцаў.
  4. Індывідуальная праца з выхаванцамі.
  5. Спецыяльна арганізаваная дзейнасць, рэгламентаваная тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі (гульня, занятак).
  6. Узаемадзеянне з педагогамі.

Дакументацыя кіраўніка фізічнага выхавання:

  1. План рэалізацыі адукацыйнага працэсу з выхаванцамі.
  2. Планы правядзення фізкультурных вольнага часу (святаў, дзён здароўя).

Структурныя кампаненты плана:

  • Задачы дзейнасці ўстановы адукацыі на навучальны год.
  • Навукова-метадычнае забеспячэнне.
  • Узаемадзеянне з сем'ямі выхаванцаў.
  • Індывідуальная праца з выхаванцамі.
  • Спецыяльна арганізаваная дзейнасць, рэгламентаваная тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі (гульня, занятак).
  • Узаемадзеянне з педагогамі.

Дакументацыя педагога-псіхолага ўстановы дашкольнай адукацыі:

  • План работы педагога-псіхолага на год.
  • Графік работы педагога-псіхолага.
  • Сацыяльна-педагагічная характарыстыка ўстановы дашкольнай адукацыі.
  • Матэрыялы па арганізацыі і аказанні дапамогі выхаванцам, іх законным прадстаўнікам (мерапрыемствы па працы з сям'ёй, псіхадыягнастычныя матэрыялы, акты абследавання ўмоў жыцця і выхавання выхаванцаў і інш.).
  • Справаздачы і аналітычныя матэрыялы аб рэалізацыі мерапрыемстваў па аказанні псіхалагічнай дапамогі выхаванцам, абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, прызнаных маюць патрэбу ў дзяржаўнай абароне.
  • Аналітычны справаздачу аб рабоце за год.
  • Часопіс уліку кансультацый удзельнікаў адукацыйнага працэсу.

Дакументацыя выхавальніка дашкольнай адукацыі:

  1. План рэалізацыі адукацыйнага працэсу з выхаванцамі.
  2. Пратаколы бацькоўскіх сходаў.
  3. Табель уліку штодзённай наведвальнасці выхаванцамі ўстановы дашкольнай адукацыі.
  4. Звесткі пра бацькоў і выхаванцаў.
  5. Схема рассаджвання выхаванцаў групы падчас арганізацыі рэжымных працэсаў і адукацыйнага працэсу.

Патрабаванні да планаў рэалізацыі адукацыйнага працэсу:

  1. Адлюстраванне ў плане прынцыпаў і зместу вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі.
  2. Мэтанакіраванасць і канкрэтнасць адукацыйных задач.
  3. Рэальнасць выканання, ўлік узроставых і індывідуальных асаблівасцяў дзяцей, ўзроўню іх падрыхтаванасці і ўмоў жыцця і г. д.
  4. Ўлік умоў функцыянавання і рэжыму дашкольнай установы.
  5. Спалучэнне перспектыўнасці і актуальнасці вызначаных напрамкаў работы.
  6. Пераемнасць, сістэматычнасць і паслядоўнасць.
  7. Аптымальнае спалучэнне задач навучання і арганізацыі дзейнасці дзяцей.
  8. Сцісласць плана, яго кампактнасць, гнуткасць.
  9. Дэталізацыя плана ў залежнасці ад адукацыі, педагагічнага вопыту. і індывідуальнага стылю дзейнасці педагога.
  10. Адзінства педагагічнага кіраўніцтва і актыўнасці выхаванцаў.
  11. Права выбару найбольш аптымальнай і зручнай формы плана - за педагогам.
  12. Ўзгодненасць плана з дзейнасцю дашкольнай установы.